Národní jídla států Evropy (Západní Evropa - 1. část = Belgie)

15.02.2013 14:31

Napadlo mě, že bych mohla přidat národní jídla států...Je to na více částí, jelikož kdyby to bylo v jednom článku, tak by to bylo trošku delší..Začnu Evropou a možná budu pokračovat i s ostatními světadíly (asi nebudu stíhat, takže z toho asi nebude nic velkého :DD)-- takže "se máte na co těšit"...:DD :))) Jestli se vám to jídlo na obrázku nebude líbit nebo něco takového, tak předem...Já za to nemůžu..:D Není to moje národní jídlo!! :DD ;))))))) Sory, kdybych fakt nemohla něco najít...Dám sem aji kdyžtak nějaké jídlo typické pro určený stát.:))...někde najdu možná jenom z čeho to je...Jinak by tu mělo být...: - z čeho to je... - nějáká historie.. atd..takže..:

Západní Evropa

Belgie - Waterzooi

--kuře, cibule, mrkev, olej, jíška, celer, zelený pórek

Celý recept: recepty.vareni.cz/waterzooi/

Obrázky jsem hledala...skoro každý mi připadal jiný...:DD :)))

Jinak sem můžu taky přidat hodně známe Belgické pralinky!!

Tak tady máte 1. jídlo ze Západní Evropy...Přímo z Belgiiieee!!! :P :D :))

Nevěděla jsem, který mám vybrat, tak jsem tu dala všechny..:DD...Tak teda: Belgické pralinky!